• ”برای

    اطلاعات ارتباطی با بیمارستان در قسمت “تماس” وب‌سایت موجود است. علاوه بر روش‌های متداول، امکان پذیرش اینترنتی نیز وجود دارد.

  • ”چگونه

    برای پذیرش اینترنتی می‌توانید از بخش “راهنمای بیماران” اقدام کرده و فرم‌های مربوطه را تکمیل کنید..

  • ”در

      • داشتن مدرک شناسایی معتبر، جهت تشکیل پرونده
      • دفترچه بیمه طرف قرارداد بیمارستان
    • ”مدارک

      دستور بستری توسط پزشکداشتن مدرک شناسایی معتبر جهت تکمیل اطلاعات هویتی بیمار در برنامه پذیرش و تشکیل پروندهبه همراه داشتن دفترچه بیمه، در صورت دارا بودن بیمه طرف قرارداد
      • جهت بیماران بخش زایمان، ارائه مدرک شناسایی معتبر همراه بیمار الزامی است
    • ”در

      هنگام مراجعه به پزشک، تمام اسناد مربوط به تشخیص و درمان بیماری خود را همراه داشته باشید و در اختیار او قرار دهید. این اسناد شامل تصاویر رادیولوژی، نتیجه تست‌های انجام شده و کلیه سوابق پزشکی شما و همچنین لیستی از داروهای فعلی است که مصرف می‌کنید.

    • ”برای

      اطلاعات مربوط به زمان حضور پزشکان در کلینیک‌های مختلف در قسمت “راهنمای بیماران” وب‌سایت و در بخش “برنامه حضور پزشکان” موجود است. علاوه بر این اطلاعات تکمیلی را می‌توانید با تماس با کلینیک یا بخش مربوطه به دست آورید. شماره تلفن‌های لازم در قسمت “تماس” وب‌سایت و در بخش “دفتر تلفن” موجود است.

    • ”برای

      اطلاعات تکمیلی در رابطه با بخش‌های مختلف بیمارستان در قسمت “بیمارستان” وب‌سایت آورده شده است.

    • ”بیمه‌های

      بیمه‌های طرف قرارداد بیمارستان عبارتند از:
      البرز، سامان، آرمان، آسیا، ملت، کمک‌رسان (SOS)، ایران، میهن، دانا، سینا، رازی، شهرداری، صنعت نفت، صدا و سیما، کانون سردفتران و کلیه بانک‌ها

    • ”زمان

      ساعت ملاقات در کلیه روزهای هفته برای بخش‌ها ۱۵ الی ۱۷ و برای ککو و آی‌سی‌یو ساعت ۱۵ الی ۱۶ است

      در روزهای تعطیل ساعات ملاقات برای بخش‌ها ۱۰ الی ۱۲ و برای ککو و آی‌سی‌یو ساعت ۱۰ الی ۱۱ خواهد بود.

      ممنوعیتی برای ورود کودکان وجود ندارد اما برای آسایش حال بیماران از مراجعه به بیمارستان در خارج از زمان ملاقات خودداری کنید.

    • ”برای

      اطلاعات مربوط به پذیرش در هتل در قسمت “راهنمای بیماران” وب‌سایت و در بخش “اقامت در هتل بیمارستان” آورده شده است. علاوه بر این برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانید با روابط عمومی هتل بیمارستان گاندی تماس بگیرید. شماره تلفن‌های لازم در قسمت “تماس” وب‌سایت و در بخش “دفتر تلفن” موجود است.

    • ”من

      دپارتمان بیماران بین‌المللی هتل بیمارستان گاندی جهت ساده‌سازی ارتباط بیماران با این مجموعه راه‌اندازی شده و آماده خدمت‌رسانی است. برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانید با این دپارتمان تماس بگیرید. شماره تلفن‌های لازم در قسمت “تماس” وب‌سایت و در بخش “دفترچه تلفن” موجود است.

    • ”من

      برای پزشکان خارج از مجموعه گاندی، راه‌هایی به منظور همکاری درنظر گرفته شده است. علاوه بر این مطلب امکان ارجاع بیمار نیز وجود دارد. اطلاعات تکمیلی را در قسمت “راهنمای پزشکان” بیابید.

    • ”من

      در قسمت “اخبار و رسانه” وب‌سایت و در بخش Press Kit تمامی اطلاعات مورد نیاز اعم از لوگو و تصاویر بیمارستان جهت تهیه گزارش قرار داده شده است.

    • ”آیا

      با ورود بیمار به بیمارستان، یک پرونده پزشکی برای وی تهیه می شود. در این پرونده تمامی اطلاعات اعم از ملاقات با پزشک، نتایج آزمایشات انجام شده، تصاویر پزشکی و … بایگانی می شود. این اطلاعات کاملاً محرمانه بوده و تنها در اختیار بیمار و یا پزشک قرار می گیرد.

    • ”آیا

      بیمارستان صلاحیت کارکنان خود را به خصوص از لحاظ سطح دانش، بازبینی و تأیید می‌کند.

    پرسش و پاسخ

    نام شما (الزامی)

    آدرس پست الکترونیکی شما (الزامی)

    پیام شما